نمیدونم قد ما کوتاه بود یا قدیما برف بیشتر میومد،
نمیدونم دل ما خوش بود یا قدیما بیشترخوش میگذشت،
نمیدونم سلامتی بیشتر بود یا ما مریض نبودیم،
نمیدونم ما بی نیاز بودیم یا توقع ها پایین بود،
نمیدونم همه چی داشتیم یا چشم وهمچشمی نداشتیم،
نمیدونم تو مملکت پول نبود یا دزد نداشتیم،
اون موقع ها حوصله داشتیم یا الان وقت نداریم.
نمیدونم چی داشتیم
چی نداشتیم

حواست هست یک پاییز یگر هم گذشت و حالا باید دوباره دل خوش کنیم به آمدن زمستان، یک زمستان خوشرنگ و شاید سفید، به زمستانی که دلت نگیرد و غروبش غم نداشته باشد.
یک زمستان دوست داشتنی، زمستانی که نه از فاصله خبری باشد نه از درد، نه از زخم نه از جنگ، نه از فقر،
پاییز که به پایان رسید و جوجه ای از ما کم نشد، به امید زمستانی که وقتی به آخر رسید جوجه ای از جوجه هایمان کم نشده باشد.
بوی محرم می آید ......
ما را در سایت بوی محرم می آید ... دنبال میکنید
برچسب: فصلی تازه در راه است, نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت: 13:16