چقدر بی کلاسی زیبا بود!

خرید بک لینک

یادش بخیر قدیمها که بیکلاس بودیم بیشتر دور هم بودیم و چقدر خوش میگذشت و هر چقدر باکلاستر میشیم از همدیگه دورتر میشیم !!!!

یادمه قدیمها که بیکلاس بودیم و موبایل و تلفن نبود و واسه رفت و آمد وسیله شخصی نبود، همیشه خانهها تمیز بود و آماده پذیرایی از مهمان و وقتی کلون در خانه در هر زمانی به صدا در میامد خوشحال میشدیم؛ چون مهمان میومد.

گازهای فردار و ماکروفر و ... نبود و از فست فود خبری نبود، ولی همیشه بوی خوش غذا مثل آبگوشت و دمپختک و .زار میشد اخه چون بیکلاس بودیم

و هر چند تا مهمان هم که میامد همان غذای موجود را دور هم میخوردیم و خیلی خوش میگذشت.

ادامه مطلب
بوی محرم می آید ......

ما را در سایت بوی محرم می آید ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 17:05

صفحه بندی