آسمانم ابریست ... آسمان هم گاهی دلش میگیرد، من که آدمم

خرید بک لینک

قربون خدا برم. نمیدونم چرا با بعضی از ما آدمها سر شوخی داره. وقتی سرشار از شادی هستی، ضدحالی بهت میزنه که تا چند روز شوکهای.

وقتی ناراحتی، شادی را برات هدیه میکنه که تا چند روز سرمستی. با من یکی که اینطوریه، ولی در هر حالتش من شاکرش هستم.
دوستی میگفت وقتی دلتنگی بنویس و وقتی هم که خوشحالی بنویس. من جایی بهتر و امن تر از اینجا ندارم که بنویسم، البته چون ممکنه مخاطب داشته باشم مقدار زیادیش را سانسور میکنم تا دل کسی را هم به درد نیارم.

دل من خیلی بزرگ نیست ولی خیلی نازک و شکننده است. بغضم را در همین چند کلمه ناجور و ناکوک خلاصه میکنم تا تسکینی برایم باشد.

ادامه مطلب
بوی محرم می آید ......

ما را در سایت بوی محرم می آید ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 19:27

صفحه بندی