سپاه، تنها گزینه روی میز ما

خرید بک لینک

آمریکا گمان می کرد با تحریم ها می تواند کمر ایران و ایرانی را بشکند اما چندی پیش شاهد بود که فرزندان با غیرت این دیار در قالب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک موشکی خود مواضع تروریست هایی که از این کشور خط می گیرند را در هم شکستند.

بگذریم از اینکه می خواستند دم کدخدا را ببینند و به نام اینکه اعتمادسازی کنیم، می خواستند پای شیطان بزرگ را به کشور باز کنند

گفتند بازی عوض شده و حالا برد – برد شده و دیگر نمی بازیم! گفتیم اگه باخته بودیم که الان چیزی برای برد نداشتیم.

تهدید کردند و گفتند همه گزینه ها روی میز است و ما هم می گوییم سپاه گزینه روی میز ماست.

بگذریم از اینکه رسانه های دولت بی تدبیر تلاش کردند و می کنند، تاریخ را عوض می کنند و بد را می خواهند خوب و شیطان بزرگ را می خواهند ناجی و کدخدا نشان دهند. شاید هم آن ها راست می گویند، شاید شیطان بزرگ دیگر شیطان نیست و ما خبر نداریم. شاید روباه پیر از شدت پیری فراموش کرده باشد مکرهایش را!

امنیت امروز را مدیون سبزپوشان سپاه و موشک های ساخت داخل هستیم نه مذاکرات با شیطان بزرگ و جسم مرده ای به نام برجام!

خدا رحمت کند پیر خمین را که فرمود: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می دارم. چشم من به شماست»

ومن یتول الله و رسوله والذین آمنوا فان حزب الله هم الغالبون

بوی محرم می آید ......

ما را در سایت بوی محرم می آید ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: شنبه 22 مهر 1396 ساعت: 13:51

صفحه بندی