
این روزها دوباره بحث مصرف انرژی ایرانیها به خصوص چند در چند روز اول سال بهانه جدیدی برای متهم کردن مردم به پر مصرفی شده است. آنچه مسلم است اینکه در مباحث علمی باید آنچه واقعیت و حق است را بیان کرد و نباید به بهانه تضعیف جایگاه رهبران سیاسی از بیان حقایق عدول کرد! همانطور که حضرت علی (ع) در نهج البلاغه میفرماید: از گفتن سخن حق و نظر دادن به عدل دریغ ننمایید. برای اثبات علمی، بیطرفانه، مستدل و به دور از غرضورزیهای سیاسی و اقتصادی و جناحی، باید به سراغ آمار و شاخصهای مختلف برای بررس...
ادامه مطلب