
مردم ما اگر به جای کپی پیست کردن پیام های بیهوده و تکراری در مورد افزایش نرخ بنزین، کمی برای بهبود معیشت خودشون کتاب می خوندند، کلاس می رفتند، فکر می کردندxa0 و نگاهشون رو به زندگی تغییر می دادند، خیلی سریع تر نتیجه می گرفتند . بیشتر کار ما مردم شده شایعه پراکنی و کپی پیست کردن مطالبی که یک دینار هم نمی ارزد. عده ای هم در خفا نشسته اند و هوش و ذکاوت ایرانیان را اندازه گیری می کنند . شعر نو می نویسند و زیرش نام مولانا را می گذارند و می گویند یک انرژی مثبت از مولانا تقدیم به شما و می فرستند توی گر...
ادامه مطلب