بوی محرم می آید ...

متن مرتبط با «نهار» در سایت بوی محرم می آید ... نوشته شده است

بامدادان که تفاوت نکند لیل و نهار/ مثل کلهu200cپزها میu200cرویم ما سرِکار!

  • نیلوبلاگ

    از امروز قرار است شروع کار ادارات از ساعت 6 صبح باشد! بله، درست خواندهاید: 6 صبح. ادارات و بانکها را هم درست خواندهاید. طباخی و کلهپزی منظور نیست، ادارات و دستگاههای دولتی را گفتهاند. چرا؟ چون ساعتها را امسال بر خلاف سالهای قبل جلو نکشیدند و اگر در مجلس هشتم لاریجانی جلوی احمدینژاد را گرفت این بار اما بازدارندهای نبود. عقربه ها جلو نرفت و به جای آن میخواهند کارمندان را عقب بکشند. تنها موردی که ظاهرا خواستار جلو کشیدناند روسری نسوان است. در باقی امور طرفدار عقب کشیدناند.  (چرا با شبکه نمایش ...

    ادامه مطلب