
بارها شده که یک گزارش یا یادداشت را آماده کردهایم اما فقط برای انتخاب "یک تیتر مناسب"، چند روز آن را در بایگانی نگاه داشتهایم، صبح تا شب و شب تا صبح به آن فکر کردهایم! مبادا این مطلب خوب بخاطر انتخاب یک تیتر نامناسب، سوخت شود! اما کاش فقط مشکل ما انتخاب تیتر بود؛ پس از حل مشکل تیتر باید به متن بازگردی؛ مبادا نوشتن یک پاراگراف یا یک جمله و حتی یک کلمه، موجب رنجش خاطر بندهای از بندگان خدا شود و حقالناس به گردنت بماند! مبادا جوری بنویسی که فردای آن روز با تو تماس بگیرند و گله گذاری و حتی شکایت کنند...
ادامه مطلب
با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم ❤❤وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ ❤❤بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ❤❤وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ❤❤و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خ...
ادامه مطلب