
xa0در دهه ۷۰ دبستان که میرفتم، پنجشنبهها اصلا روی مخ نبود. یادم میآید که پنجشنبهها همه را خوشحال و با آرامش میدیدم. در این روز هفته حتی خاتم معلم هم بهمون سخت نمیگرفت و برنامه کلاس هم سبک بود تا زود تعطیل شویم. به ندرت پیش میu200dآمد که آخر هفته را بدون پذیرایی از میهمان یا میهمانی رفتن سپری کنیم. کسی هم از این بابت ناراحت نبود. در آن دوران وقتی تعداد میهمانها زیاد بود، شیشههای نوشابه را با ج...
ادامه مطلب